Zapraszamy do obejrzenia fotogalerii zdjęć-dokumentacji fotograficznej mobilności uczestników -nauczycieli i kadry,realizacje programu szkoleń i programu kulturowego , na następującym linku:
 
Beneficjenci projektu uczestniczący w mobilnościach w Finlandii,Hiszpanii, Irlandii i Bułgarii wypowiedzieli się przed kamerą na temat korzyści  uczestnictwa w szkoleniach zagranicznych  w ramach projektu Rozwój kompetencji kadry kluczem do sukcesu.
Swoje wypowiedzi udostępniło 8 nauczycieli pracujących ze słuchaczami w formach dla dorosłych. Dzielenie się zdobytą wiedzą stanowi cenne źródło informacji na temat rozwoju zawodowego i osobistego kadry jak również kierunków  rozwoju naszej placówki, zwiększa potencjał placówki.
Nauczyciele udostępnili też swoje profile zawodowe, które zostały opracowane przez Piotra Sewańskiego -nauczyciela historii.
 
Zapraszamy do obejrzenia filmików i zapoznania się z profilami !!
W okresie od 25.04.19 do 13.06.19   w Liceum dla Dorosłych w formie stacjonarnej odbywały się zajęcia z języka hiszpańskiego.
Słuchacze semestrów II i V poznawali kulturę i język hiszpański w ramach realizacji i wdrażania programu innowacyjnego Siesta z hiszpańskim.
 
Autorami programu Siesta z hiszpańskim  byli pani Edyta Gocał i pan Piotr Serwański nauczyciele , którzy uczestniczyli w szkoleniu Job Shadowing w Malaga w Hiszpanii w lutym 2019.
 
Zajęcia  prowadziła pani Małgorzata Badache lektorka języka hiszpańskiego.
 
Zajęcia miały charakter otwarty i poza słuchaczami mogli uczestniczyć w nich  uczniowie TB nr 5 oraz nauczyciele i pracownicy naszej szkoły.
 
Było to bardzo ciekawe doświadczenie pedagogiczno-wychowawcze dla opiekunów semestrów II i IV.
 
Zajęcia były ewaluowane za pomocą ankiety.

   Realizacja projektu POWER pt Nowe kompetencje kadry kluczem do sukcesu została  przez FRSE przedłużona do 31.01.2020. Beneficjenci projektu, nauczyciele i pracownicy , zainspirowani szkoleniami w Finlandii, Hiszpanii, Irlandii i Bułgarii opracowali następujące rezultaty twarde  tego projektu.

1.Moduł efektywnego mentoring słuchaczy z zagranicy w oparciu o doświadczenia z fińskiego  OHJAAMO , wiedzę bułgarską  i doświadczenia polskie.

2. Moduł dydaktyczny do nauki  języka angielskiego i języka hiszpańskiego  wg systemu Sita Learning System

3.Opracowanie pt Podnoszenie kompetencji i umiejętności metodycznych w pracy z uczniem i słuchaczem

W załączeniu opracowania nt wymienionych rezultatów twardych.

Zapraszamy do lektury i stosowania nowych metod w pracy dydaktycznej!

1. Opis programu mentoringu

1.1. Ankieta mentoringowa

1.2. Opracowanie i publikacja diagnozy słuchaczy

2. Moduł dydaktyczny SITA

2.1. Antyrama modułu

3. Opis warsztatów pedagogicznych z Sofii

W dniu 18.09.2019 odbyło się posiedzenie Rady Pedagogicznej w CKZiU nr 1 w Warszawie.
W czasie obrad RP nauczyciele i kadra biorąca udział w szkoleniach w Cork i w  Sofii w ramach realizacji projektu POWER Edukacja Dorosłych, poinformowali obecnych nauczycieli i dyrekcję o przebiegu , rezultatach twardych i miękkich  odbytych szkoleń zagranicznych. W mobilnościach  uczestniczyło  łącznie  11  nauczycieli i pani sekretarka. 
Wystąpienie p. Ewy Duszyńskiej-Rożnowicz oraz p. Ewy Kawy i p.Doroty  Czarniak zostało uzupełnione  dwoma prezentacjami , która znajdują się w załączniku.
Z kolei koordynator projektu p. Urszula Poniatowska poinformował także  RP o harmonogramie działań do realizacji    w roku szkolnym 2019/2020 w projekcie POWER Edukacja Dorosłych.
Załączniki:
Accesibility button