- Szczegóły
- Szczegóły
Uczestnicy stażu ERASMUS+KA1 w Maladze w Hiszpanii podzielili się zdobytą wiedzą, umiejętnościami i kompetencjami z koleżankami i kolegami ze swoich klas w Technikum Budowlanym nr 5.
Lekcje otwarte zostały przeprowadzone w klasie 3at podczas lekcji wychowawczej 31 maja 2019, w klasie 2kt na lekcji Rośliny ozdobne w architekturze krajobrazu 23 maja 2019, w klasie 2at na lekcji wychowawczej 24 maja 2019 oraz w klasie 2ms na lekcji Budownictwo ogólne 29 maja 2019.
Uczniowie przedstawili prezentacje wykonywanych zadań zawodowych oraz zdobytej wiedzy i umiejętności w czasie odbytych praktyk w Maladze, Hiszpania.
Tematy lekcji były następujące:
1. II kt Prezentacja rezultatów praktyk uczniów w Malaga, Hiszpania odbytych w ramach programu Erasmus+. Prezentujący uczniowie:
1. Patrycja Wiaderek
2. Sandra Szostek
3. Aleksandra Bicz 4. Patryk Saliński
2. III at Moje sukcesy. Prezentacja rezultatów stażu w Maladze w ramach projektu Erasmus +. Prezentujący uczeń : Maciek Golębiewski
3. II ms Moje sukcesy. Prezentacja rezultatów stażu w Maladze w ramach projektu Erasmus +. Prezentujący uczniowie:
1. Tomasz Kołakowski
2. Wojciech Regucki
3. Jakub Pawlikowski
4. II at Moje sukcesy. Prezentacja rezultatów stażu w Maladze w ramach projektu Erasmus +. Prezentujący uczniowie:
1. Natalia Bińczak
2. Kacper Ochtabiński
3. Rafał Flont
4. Marek Szulc
5. Dawid Dąbrowski
W załączeniu „Scenariusze lekcji na cztery ręce” i zdjęcia.
Prezentacje i scenariusze znajdują się w zasobach otwartych:
OneDrive : login - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. hasło – TBnr5BRYLA
Przygotował Marek Kozub - zespół ERASMUS+
- Scenariusz lekcji na przedmiocie Rośliny ozdobne w architekturze krajobrazu
- Scenariusz na cztery rece przedmiot Budownictwo ogólne
- Scenariusz_lekcji_wychowawczej_3at
- Szczegóły
W dniach 28.01.2019-01.02.2019 dwie nauczycielki w zawodzie Technik architektury krajobrazu wzięły udział w programie Job Shadowing w Bradze (Portugalia). Przez cały tydzień wespół z pracownikami firmy Cary Constructores między innymi konsultowały różne typy projektów zawierających programy rewitalizacji miast, projektowanie systemów pieszych, projekty drogowe i handlowe oraz utrzymanie charakteru miejsc i ich naturalnego piękna. Nie brakowało również czasu na podziwianie wspomnianego naturalnego piękna tamtejszej przyrody i obserwację mniej i więcej znanych gatunków roślin w jakże odmiennych od Polski warunkach klimatycznych. Doświadczenia nabyte w tracie trwania Job Shadowing zaowocują nową, bogatszą jakością nauczania przedmiotów zawodowych.
- Szczegóły
W dniach 28.01.2019-01.02.2019 dwóch nauczycieli w zawodzie Technik Urządzeń i Systemów Energetyki Odnawialnej wzięło udział w programie Job Shadowing w Bradze (Portugalia). Przez cały tydzień obserwowali oni instalacje OZE wykonane i konserwowane przez firmę i9energy oraz inne miejscowe przedsiębiorstwa z tej branży.
Program Job Shadowing polegał na wspólnej pracy uczestnika z mentorem w stosunku 1:1(na każdego uczestnika przypadał jeden mentor).
Doświadczenie zebrane przez uczestników Job Shadowing pozwoli unowocześnić system nauczania w zawodzie, dostęp do najnowszych technologii OZE oraz sposobów wspierania rozwoju Systemów OZE w krajach UE.