20181124 124902Już wkrótce  13 uczennic i uczniów  z klas II AT,II KT,III AT i II MS z naszej szkoły  wyjedzie na praktyki zawodowe do Malagi w Hiszpanii ( 27.01.2019-23.02.2019).
Od listopada 2018   uczniowie uczestniczyli w przygotowaniu z języka angielskiego ( 45 godzin języka ogólnego i zawodowego) i przygotowaniu pedagogicznym ( 10 godzin). 
Przed wyjazdem,  w styczniu 2019 uczniowie uczestniczą w zajęciach   z języka  hiszpańskiego ( 5 godzin przygotowania językowo-kulturowego) ,  zajęciach  z zasad stosowania BHP ( po 2 godziny na każdą z grup zawodowych, "architektów i budowlańców").
 
Wszyscy wyjeżdżający uczniowie,  na platformie OLS, zdali  obowiązkowy  test językowy z języka angielskiego i na bieżąco szlifują język angielski korzystając z tej platformy. 
Zajęcia z uczniami prowadzą następujący  nauczyciele i lektorzy. Pan Marek Kozub -nauczyciel języka angielskiego,pani  Małgorzata  Badache  lektor języka  hiszpańskiego, pani Agnieszka Stachurska -pedagog i wicedyrektor-zajęcia pedagogiczne , pani Jolanta Leciejewska- nauczycielka BHP.
 
Harmonogram zajęć dla uczniów   na miesiąc styczeń 2019 jest następujący:
-05.01.19  i 19.01.2019 zajęcia z  języka angielskiego ogólnego i zawodowego;
-12.01.2019 zajęcia z języka hiszpańskiego ;
-09.01.2019  zajęcia z BHP dla grupy 4 uczniów z II KT -przyszli architekci krajobrazu;
-11.01.2019  zajęcia z BHP dla grupy  9 uczniów z klas II AT, III AT , II MS przyszli technicy budownictwa i monterzy.
 
Uczniowie i ich rodzice są  na bieżąco informowani o realizacji projektu i przygotowaniach do wyjazdu do Malagi  za pomocą dziennika elektronicznego Librus oraz podczas zebrań. 
Spotkanie rodziców z panią dyrektor Haliną Matuszewską i zespołem projektowym ( koordynator projektu Urszula Poniatowska, Justyna Majczak i Marek Kozub-zespół projektowy) odbyło się w dniu 12 grudnia 2018  w godzinach 17.30-18.30 w sali konferencyjnej CKZiU nr 1 w Warszawie.
W spotkaniu uczestniczyło 12 rodziców i opiekunów  uczniów przygotowujących się do wyjazdu na praktyki. do Hiszpanii.
 
 
           Koordynator projektu
           Urszula Poniatowska
 
Accesibility button