Aktualności
- Szczegóły
- Szczegóły
l.p |
część |
data |
godzina |
kwalifikacja |
1 |
pisemna |
18.06.2019 |
10.00 |
B.18 |
2 |
pisemna |
18.06.2019 |
10.00 |
B.21 |
3 |
pisemna |
18.06.2019 |
12.00 |
B.33 |
4 |
pisemna |
18.06.2019 |
12.00 |
RL. 21 (klasa 2kt) |
5 |
pisemna |
18.06.2019 |
12.00 |
A.19 |
|
||||
1 |
praktyczna |
17.06.2019 |
9.00 |
R.21 (klasa 3kt) |
2 |
praktyczna |
17.06.2019 |
12.00 |
RL. 21 (klasa 2kt) |
3 |
praktyczna |
17.06.2019 |
13.00 |
R.22 |
4 |
praktyczna |
17.06.2019 |
13.00 |
B.33 |
5 |
praktyczna |
28.06.2019 |
9.00 |
B.30 |
6 |
praktyczna |
22.06.2019 |
9.00 i 15.00 |
A.19 (KKZ) |
- Szczegóły
16 kwietnia 2019 r. odbył się w naszej Szkole interdyscyplinarny konkurs przyrodniczy, który był efektem wspólnych działań w kierunku interesowania się otaczającym światem i własnym zdrowiem.
Głównym celem konkursu było zwrócenie uwagi na niekorzystne zjawiska w przyrodzie np. smog, nasilenie efektu cieplarnianego, dziura ozonowa, eutrofizacja wód a także choroby z nimi związane oraz choroby zakaźne przenoszone przez ludzi i pasożyty zewnętrzne np. kleszcze, komary itp., które nasiliły się w ostatnim czasie.
Wszystkie te zjawiska mają wpływ na nasze życie i zdrowie i dlatego ważne jest pogłębienie wiedzy o ich istocie, przyczynach i skutkach. Uświadomienie zagrożeń i poznanie sposobów zapobiegania zwiększa naszą motywację do podejmowania wspólnych i indywidualnych działań w kierunku ograniczenia ich lub wyeliminowania.
W konkursie wzięło udział 34 uczniów i słuchaczy z Technikum Budowlanego Nr 5, CXXVIII LO- forma stacjonarna i Branżowej Szkoły I stopnia Nr 66.Uczestnicy musieli odpowiedzieć na 27 pytań z możliwością kilku prawidłowych odpowiedzi, co było dodatkowym utrudnieniem.
I miejsce zajął Maciej Gołębiewski z kl. IIIat, II miejsce zajął Kacper Świątek z kl. IIIsta III miejsce zajęły 4 osoby ( z identycznym wynikiem) – Julia Janiszewska z kl. Ibt, Patryk Kacprowicz z I sem. LO, Maciej Kawka z kl. IIIst, Mateusz Skorupa z kl. IIIat.
Wszystkim laureatom gratulujemy!
Konkurs ten był okazją do sprawdzenia swojej wiedzy zdobywanej zarówno na lekcjach biologii, geografii, chemii, fizyki jak i z innych źródeł a także do rywalizacji.
Wszyscy biorący udział mogą też czuć się zwycięzcami, gdyż wykazali się zainteresowaniem oraz aktywnością w dziedzinie ochrony środowiska i Siebie a konkurs zapewne zwiększył ich świadomość w kierunku eliminacji zagrożeń jak i zachęcił do ciągłego zdobywania wiedzy.